
ÉÉN Creatieve
Branding
Campagne
BRANDING CAMPAGNE VOOR ONEWORLD
OneWorld heeft zich opnieuw uitgevonden met een nieuwe uitgever en een duidelijke journalistieke koers voor een rechtvaardige wereld. Én omdat het nu ook weer als hardcopy op de deurmat beland werd het tijd voor een nieuwe campagne waarin we OneWorld herintroduceren, tijd voor meer dan nieuws.
ALS CREATIVE DIRECTOR WAS IK BETROKKEN BIJ HET BEDENKEN VAN DE CAMPAGNE, EN EEN DEEL VAN DE PRODUCTIE EN HET OVERZIEN VAN DE REALISATIE ERVAN.
Klein budget, slimme creatie
CREATIEF STOPMOTION CONCEPT
OneWorld is het grootste journalistieke mediaplatform voor een rechtvaardige wereld. Hun aanpak is anders dan de rest. Oneworld is ten eerste niet neutraal tegenover onrecht. Ja, dat lees je goed. Oneworld doet niet aan fast news, verslaat losse incidenten. maar neemt de tijd om systemen te onderzoeken en dwarsverbanden te leggen (Lees eens hun missie hier). Als abonnee was ik enthousiast om ze op weg te kunnen helpen met een campagne voor meer awareness en nieuwe abonnees.
Met een wereld aan gewenste deliverables, maar niet een wereld aan
🌍
budget, gingen we op zoek naar een passende uitwerking. Die vonden we in de vorm van animatie die zich makkelijk liet vertalen in een veelvoud aan online en brands assets.
Samen met concept en stop motion animator Jana Kaminski maakten we de ‘het is tijd voor meer dan nieuws’ online campagne waarbij we een inkijkje geven in de OneWorld uitgave en mensen oproepen dat het tijd is om je bewust te lezen! De campagne bestond uit meerdere online social assets en assets voor brand owned channels.
VIDEO ONLINE BRANDING CAMPAGNE


CREATIEVE BRANDING CAMPAGNE NODIG?
Heb je vragen? Of zoek je een maatschappelijk betrokken creative director die je kan helpen met jouw communicatie uitdaging? Neem gerust eens contact met mij op om de mogelijkheden te bespreken.
Oneworld heeft zich opnieuw uitgevonden met een nieuwe uitgever en een duidelijke journalistieke koers voor een rechtvaardige wereld. Én omdat het nu ook weer als hardcopy op de deurmat beland werd het tijd voor een nieuwe campagne waarin we OneWorld herintroduceren, tijd voor meer dan nieuws.
Naar postVoor het hygiënemerk Sanature maakten we de prikkelende campagne Voel! Voel eens goed! In de campagne, bestaande uit een esthetische merkfilm en drie televisiecommercials nodigden we vrouwen uit om eens goed te luisteren naar hun intieme huid.
Naar post