
van thema-
tot merkcampagne
SANATURE MERKCAMPAGNE
Voor het hygiënemerk Sanature maakten we de prikkelende campagne Voel! Voel eens goed! In de campagne, bestaande uit een esthetische merkfilm en drie tvcommercials nodigden we vrouwen uit om eens goed te luisteren naar hun intieme huid.
VOOR DEZE VOELBAAR UITGESPROKEN MERKCAMPAGNE WAS IK ALS CREATIVE DIRECTOR BETROKKEN VAN STRATEGIE EN CONCEPT TOT REALISATIE.
BRAND FILM SANATURE
COMPLETE MERKCAMPAGNE
Sanature is een hygiënemerk met producten die tijdens de ongesteldheid de kwetsbare huid beschermen. Dat doen ze o.a. met maandverband, tampons en inlegkruisjes vrij van chloor en parfum en gemaakt van 100% katoen, een natuurproduct, wat de huid laat ademen en irritatie helpt voorkomen. Kortom, geen chemische shit dus! En dat is wel zo fijn, want menstruatie is al geen pretje. Waarom je dan nog slechter voelen?
Samen met regisseur Donnya Zidan, Vigics en het team van Sanature maakten we een esthetische en uitgesproken campagne
↓
waarbij sensitiviteit en kwetsbaarheid gezien worden als kracht. De kracht om als vrouw zelf te voelen, goed te voelen en te bepalen wat goed of slecht is. In ‘Welkom in het huis van Sanature’ reist de kijker mee met de vrouw die ervoor kiest om af te stappen van gewoontes en open te staan voor een natuurlijke alternatief.’
Wat begon als een opdracht voor een 10 seconden commercial monde uit in één brandfilm, drie korte televisiecommercials, een meervoud aan online content en campagne fotografie.






WIL JIJ EEN PRIKKELENDE MERKCAMPAGNE?
Heb je vragen? Of zoek je een maatschappelijk betrokken creative director die je kan helpen met jouw communicatie uitdaging? Neem gerust eens contact met mij op om de mogelijkheden te bespreken.