Jennifer hoffman in de campagne voor Vandebron

Concepting voor

creatieve campagne

Vandebron

Opdrachtgever: Vandebron ⬝ Verantwoordelijk bij klant: Isabelle Cannoo, Mart Vonk, Margo van Gils ⬝ Productiemaatschappij & bureau: Wefilm Concepts ⬝ Creatief Directeur: Roel Welling ⬝ Creatie: Beer ten Kate, Patrick van Haperen ⬝ Strategie: Ruben Cusell ⬝ Regisseur: Tom Rijpert ⬝ Client lead: Raoul Oei ⬝ Regisseur: Tom Rijpert ⬝ Productie: Noor de Rijke ⬝ Fotografie: Bram Schilling ⬝ Edit: Nick Rozenberg ⬝ Grading: The Compound Opdrachtgever: Vandebron ⬝ Verantwoordelijk bij klant: Isabelle Cannoo, Mart Vonk, Margo van Gils ⬝ Productiemaatschappij & bureau: Wefilm Concepts ⬝ Creatief Directeur: Roel Welling ⬝ Creatie: Beer ten Kate, Patrick van Haperen ⬝ Strategie: Ruben Cusell ⬝ Regisseur: Tom Rijpert ⬝ Client lead: Raoul Oei ⬝ Regisseur: Tom Rijpert ⬝ Productie: Noor de Rijke ⬝ Fotografie: Bram Schilling ⬝ Edit: Nick Rozenberg ⬝ Grading: The Compound Opdrachtgever: Vandebron ⬝ Verantwoordelijk bij klant: Isabelle Cannoo, Mart Vonk, Margo van Gils ⬝ Productiemaatschappij & bureau: Wefilm Concepts ⬝ Creatief Directeur: Roel Welling ⬝ Creatie: Beer ten Kate, Patrick van Haperen ⬝ Strategie: Ruben Cusell ⬝ Regisseur: Tom Rijpert ⬝ Client lead: Raoul Oei ⬝ Regisseur: Tom Rijpert ⬝ Productie: Noor de Rijke ⬝ Fotografie: Bram Schilling ⬝ Edit: Nick Rozenberg ⬝ Grading: The Compound

CREATIEVE CAMPAGNE VOOR VANDEBRON

We maken ons allemaal zorgen over hoe we de aarde achterlaten voor huidige én volgende generaties. Zo ook Vandebron’s ambassadeur Jennifer Hoffman die zich in de nieuwe campagne afvraagt hoe ze kan bijdragen aan het versnellen van de energietransitie.

 

 

ALS SENIOR CREATIEF DACHT IK MEE AAN DEZE CAMPAGNE EN WERKTE IK SAMEN MET O.A. BEER TEN KATE EN ROEL WELLING.

COMMERCIAL VANDEBRON

ONLINE CONTENT EN ADVERTISING

Het is makkelijker om voor iets te zijn dan tegen. Dat laatste kost teveel energie. En als je het zo bekijkt zijn; Jennifer, Vandebron, Wefilm en ik … resoluut vóór het versnellen van de energietransitie. Laten we die kolencentrales nou eens lekker links liggen en 100% gaan vóór groene energie van Nederlandse bodem afkomstig uit zonne-, bio- en windenergie.

⚡️

Een duidelijk boodschap wat resulteerde in de campagne ‘Ik ben vóór, jij ook?’, waar Jennifer bij zichzelf te rade gaat wat ze kan doen voor de planeet en pleit om een steentje bij te dragen. Een keiharde Call to Action om bewust te kiezen vóór positieve verandering. De campagne bestond naast de commercial uit online content en advertising.

FREELANCE CREATIEF NODIG?

Heb je vragen? Of zoek je een maatschappelijk betrokken creatief die je kan helpen met jouw communicatie uitdaging? Neem gerust eens contact met mij op om de mogelijkheden te bespreken. 

📞 💬 +31 6 29 06 47 01
✉️ hi@patrickvanhaperen.nl

Ander Werk

KMKG
KMKG

Beleef de droomtijd